Friday, February 20, 2009

pitching...

..pitching ni tak ada kena mengena dengan Akedemi Fantasia atau Malaysian Idol....tetapi sangat kena mengena dengan tender perbekalan rancangan-rancangan untuk siaran RTM. Tetapi kalau pitching yang ini tak kena, alamat produser tak dapat projeklah jawabnya. Jadi sebagai penulis skrip saya bertanggungjawab menjaga pitching saya sewaktu berhadapan dengan panel perbekalan....bukan senang jadi penulis skrip sekarang ni..pitching pun kena jaga juga....maksudnya? Saya akan jelaskan dalam posting-posting selanjutnya....

2 comments:

  1. Asalammualaikum.. saya adlh pmnat stia karya Kak Sharifah.. blh dkatakan smua novel Kak Sharifah ada dlm smpnan saya. bila lg Kak Sharifah nak kluarkan novel trbaru? smoga Kak Sharifah trus maju dlm pnulisna novel

    ReplyDelete
  2. saya ada pengalaman pergi pitching ni... harap Kak Sharifah terus menulis berkaitan proses ni...

    ReplyDelete